dimecres, 5 de febrer del 2014

God is my everything!

Cantar amb aquest entusiasme: God is my everything ("Déu ho és tot per a mi" o "Déu és el meu tot") és una pregària fantàstica. Així doncs, ens hi sumem?


Canten Gospelians & Gràcia i l'actuació va tenir lloc al Concurs de TV3 "Oh, happy day"

LLETRA ORIGINAL

God is my everything (2x)
He's my joy in sorrow
He's my hope for tomorrow
He's my rock in a weary land.

A shelter in the time of storm
God is... God is... my everything

Solista
My everything... my every thing... my every thing...
God is... God is... God is...

Cor
My everything... my every thing... my every thing...
God is... God is... God is... el meu tot.



TRADUCCIÓ

Déu és el meu tot (2 vegades)
És la meva joia en la tristesa
És la meva esperança per demà
És la meva roca en terra calorosa.

És el meu refugi en la tempesta.
Déu és... Déu és... el meu tot.

Solista:
És el meu tot... És el meu tot... És el meu tot...
Déu és... Déu és... Déu és...

Cor:
És el meu tot... És el meu tot... És el meu tot...
Déu és... Déu és... Déu és... el meu tot.