diumenge, 3 de novembre del 2013

"Oh happy day": Corals i bona música a TV3

Reconec que no sóc massa de mirar la televisió. Notícies, partits de futbol i algun concurs tipus "Saber y ganar", la resta considero que, en general, té ben poca qualitat. És per això que vaig descobrir aquest programa del que us vull parlar quan ja feia algunes setmanes que durava, així que em vaig perdre els primers capítols. Ara em sap greu!

Es tracta d'un concurs entre diferents Corals catalanes... algunes de caire més clàssic, altres més juvenil, unes típicament de Gospel, altres més acostumades al teatre musical,... Les edats dels participants també varien molt... per tant, jo diria que és una mostra força complerta.

Personalment, el Gospel m'agrada moltíssim (gènere musical desenvolupat a partir de la dècada del 1930 del segle XX, vinculat a l'espiritual i inspirat en himnes religiosos, i que combina la lírica del cristianisme amb la melodia i el ritme similars al blues i el jazz.) així que, un dia que fent zapping em va sortir un grup cantant en aquest estil, em vaig posar a escoltar i ja em vaig fer seguidora del programa.

A cada Coral li posen un tema per a la setmana següent que han d'adaptar, assajar, provar les veus, etc. Ahir n'hi va haver dos que em van cridar especialment l'atenció. Una versió molt particular de l'Ave Maria de Schubert i una cançó en Gospel "Do you know Jesus?" veritablement preciosa.


OL'GREEN.- AVE MARIA


MESSENGERS.- DO YOU KNOW JESUS?

Espero que us agradin les dues! Us copio la lletra de "Do you know Jesus"


When the song is over
When the music stops
Do you know Jesus
Does He live in your heart
When your life is troubled
Jesus still wants to be a part
Do you know Jesus
Does He live in your heart
Do you believe that He was born
Do you believe that he died
Do you believe your sins can be forgiven by the blood from His side
Do you believe His love can reach you right where you are
Do you know Jesus
Does he live in your heart, oh

Confess Him with your mouth
Believe Him in your heart
Do can know Jesus
You can know Jesus in your heart
It's so good to know Jesus
.....



He mirat de traduir-la i jo ho deixaria així:

Quan la cançó s'acaba
quan la música s'atura
Coneixes Jesús?
Viu en el teu cor?
Quan tens problemes a la vida,
Jesús encara vol ser-ne part
Coneixes Jesús?
Viu en el teu cor?
Creus que Ell va néixer?
Ho creus que va morir?
Creus que els teus pecats poden ser perdonats gràcies a la sang del seu costat?
Creus que el seu amor pot arribar just on ets tu?

Coneixes Jesús? 
Viu en el teu cor? 

Confessa'l amb la teva boca
Creu-hi amb el teu cor
Pots conèixer Jesús

El pots conèixer en el teu cor.
És tan bo conèixer Jesús!
...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Si us plau, prou de tantes enganys, només diuen el que cadascú vol escoltar, molts es fan passar per professors però molt pocs realment tenen coneixements, i deixen de creure que treballen gratis i paguen després de veure resultats, això és totalment fals, jo puc donar fe d'una persona molt agradable que em va ajudar a recuperar el meu marit, és una persona que realment té aquest do d'ajudar, comparteixo el seu contacte perquè ho comproveu vosaltres mateixos, WhatsApp: +2349046229159
Correu electrònic: dawnacuna314@gmail.com