diumenge, 4 de desembre del 2011

El clip més maco del món.- Escolteu-lo mentre aneu llegint la lletra!

Em dónes força, Senyor, per creuar l’oceà!

L’escolania de Montserrat canta una cançó espiritual irlandesa en ocasió de la Marató de TV3, una cançó que ajuda a la pregària, i que pot ser la melodia de fons d’aquest Advent. El creient sap que la força per a travessar el camí de la vida, no la rep d’ell mateix, sinó que la rep del seu Déu.

Sergi Dalma és procedent de Maldà, vet aquí el seu nom artístic, invertint les síl·labes, Maldà i Dalma. Des del Blog de la nostra parròquia ens adherim amb tot el cor a la iniciativa tant noble com humana, com és aquesta de la televisió del nostre país. Aquesta música l’omple de noblesa.


Aquesta és la lletra, que és alhora, pels creients, una pregària al Senyor Jesucrist:

Quan estic trist i els ànims tinc per terra,
quan no he previst que el cor em tracti així,
jo vull sentir la força que tu em dónes
i que estem junts fins que arribi la nit.
Em dónes força per superar els obstacles,
em dónes força per creuar l’oceà.
Sóc tan fort quan dintre meu et sento.
Em dónes força per sempre et vull amb mi.
Em dónes força per superar els obstacles,
em dónes força per creuar l’oceà.
Vull sentir la força que tu em dónes
i que estem junts tota l’eternitat.


3 comentaris:

Anònim ha dit...

Preciós!!!

el Pere ha dit...

Es una cançó preciosa. Ja tinc ganes que arribi el diumenge per anar a comprar el DVD i col.laborar amb la Marató de TV3.

Assumpta ha dit...

Gràcies, ANÒNIM! :-)

Hola, PERE! Sí, és maquíssima, i aquesta interpretació, amb l'Escolania, queda preciosa. Gràcies per passar i comentar! :-)